Požadavky na KLASIFIKAČNÍ TYDEN červen 2023 / Petrová Jana Mgr.
Požadavky z dějepisu viz školní sešit,
Požadavky na klasifikační týden červen 2023 / Hladíková Petra Bc.
- slovní zásoba lekcí 33, 34, 35
- tvoření hlavních vět s trotzdem a deshalb
- Wenn-Sätze
- předložky se 3. pádem
- předložky se 4. pádem
- zájmena se 3. a 4. pádem
- gramatická cvičení dle pracovního sešitu
Konverzace - slovní zásoba: Hobby, Umwelt, hovořit na téma "Popis zvířete" a "Moje Hobbys", popřípadě "Wetter".
G6 JAS AJ + KAJv - požadavky na KT (jaro 2023) / Jasa Marek Mgr.
Požadavky na klasifikační týden AJ
Zkouška se skládá obecně ze dvou částí:
a) Grammar and structures - zde žák prokáže znalost gramatiky formou vysvětlení použití a formy gramatických struktur, uvede terminologii v angličtině, dá příklady, popřípadě prokáže znalost provedením zadaného cvičení
b) Vocabuary and speaking - zde žák prokáže praktickou schopnost hovořit na vylosované téma samostatně a v rozhovoru se zkoušejícím
G6 - AJ - konkrétní požadavky ke zkoušce
A) Grammar and structures:
1) Defining and Non-defining Relative Clauses - talk about their meaning, rules and use, compare them
2) Reported speech - explain the rules of how to transfer direct speech into reported speech including reported statements, questions and commands
3) The Third Conditional - explain the meaning,use and form of the 3rd conditional sentences
B) Vocabulary and speaking:
1) Sports and Games, Physical Fitness - answer teacher's questions, describe and compare pictures
2) Art and Music, Books and Films - answer teacher's questions, describe and compare pictures
Požadavky na klasifikační týden KAJv
Zkouška se skládá ze samostatného ústního projevu a rozhovoru s vyučujícím na zadané téma.
Témata:
1) Play on! (Sport and Games) - Types of sports - outdoor/indoor, summer/winter, individual/team, professional/leisure; Fitness activities - jogging, yoga, Pilates, aerobics etc.; How to keep fit - body and mind, daily activities (step tracking, cardio points), healthy diet; Popular sports - English speaking countries/ the Czech Republic, famous athletes/sport clubs; Sporting events - Olympic games, NBA, NHL, FIFA etc.; Describe one sport in detail; E-sport
2) Free time, Art, Music, Entertainment - Free time activities in general - hobbies and interests and other ways of spending free time (both
outdoor and indoor, classic and modern); Music - types of music, pop music, popular bands and singers, concerts and festivals; Films and TV - cinema, film and TV production, film stars, film genres and types of TV shows, adverts and commercials, film awards; Other types of entertainment - theatre, museums, art galleries, modern art installations
Zveřejněno dne 23.05. 2023.
Požadavky na klasifikační týden červen 2023- KNJ / Loubková Kateřina Mgr.
Žák mluví 3 minuty k jednomu ze tří témat, které si u zkoušky vylosuje
1. Freizeit
2. Berufe (různá obecná rozdělení- typicky mužská, ženská, nebezpečná, manuální, státní, dobře placená, vyžadující vysokou školu, brigády, práce v zahraničí, povolání členů rodiny, tvé budoucí povolání- o něm mluv- kdy, kde, s čím, s kým, co musíš umět, jaký musíš být...)
3. Mensch und Natur (rostliny, živočichové, počasí, roční období, přírod.katastrofy, ochrana živ.prostředí)
Požadavky na klasifikační týden červen 2023- NJ / Loubková Kateřina Mgr.
Žák si vylosuje a ústně přeloží 20 slovíček (z ČJ do NJ) z lekcí 33,34,35 a 36
Dále žák vypracuje písemný test, který bude zahrnovat probranou gramatiku
1. časování können v podmiň.tvaru (ich könnte) a použití v otázkách a odpovědích
2. slovosled větných členů ve větě se slovesem vyžadujícím 3. a 4. pád (např geben- dát někomu něco)
3. w-otázky jako spojky ve vedl.větě, slovosled, časování
4. předložkové vazby sloves- viz seznam (helfen bei, sich sorgen für...), zvratné "se" podle osoby ich-mich, du-dich..
5. minulý čas-perfektum všech prsavidelných sloves v lekcich 33-36 (PS str.55,56,66,67,74,75,82,83) a všech vybraných nepravidelných sloves (viz seznam v PS str.91,92
6. předložky seit a aus (+ materiál) + 3.pád
7. použití "was für ein/e" a "was für" v množ.čísle a welcher, welche, welches, welche v mn.čísle v 1.,3. a 4.pádě
G6 - ZSV - klasifikační týden / Hedvík Jan Mgr.
Příprava: etický problém dle vlastního výběru
Etika – obecné vymezení
Dějiny etického myšlení (do míry probrání)
Požadavky na klasifikační týden leden 2023- Nj / Loubková Kateřina Mgr.
Žák si vylosuje 20 slovíček (slovíčka z hodin Nj a Knj a z lekcí 29, 30 a 31 a 32) a bez přípravy přeloží
Dále vypracuje test na gramatiku na 10 min. (rozkazovací způsob, skloňování přídavných jmen po členu urč.a neurčitém ve všech pádech, pozor na mn. číslo- nelze eine!, slovosled ve větě se spojkou weil a wenn, pozor na způsobové sloveso ve větě!., časování způsobových sloves v préteritu)
Požadavky na KLASIFIKAČNÍ TYDEN leden 2023 / Petrová Jana Mgr.
Požadavky na zkouškový týden leden 2023- NJ- konverzace / Loubková Kateřina Mgr.
Žák si vylosuje jedno ze tří předem připravených témat a mluví souvisle zpaměti 3 minuty. Předem bude mít čas 10 minut na přípravu v bodech (poznámky na papír)
témata: 1. Ich und meine Familie (žák se představí a dále mluví o své rodině) 2. Essen und Trinken (mluví o pokrmech, co rád jí, pije, co se jí při jakých příležitosti, co roste u nás, co je zdravé, nezdravé, jaké jsou stravovací návyky, snídaně, oběd, večeře, svačina co pěstují doma, mezinárodní kuchyně, národní jídla, může říci recept či přidat rozhovor v restauraci) 3. Advent und Weihnachten
Požadavky na klasifikační týden červen 2022- Nj / Loubková Kateřina Mgr.
Žák vypracuje písemně test na 12 min. a následující 3 min. zkontroluje a vyhodnotí s vyučujícím
v testu bude zahrnuto učivo probrané ve druhém pololeti šk. roku 21/22
1. předložky se 3.pádem
2. předložky se 4.pádem
3. osobní zájmena ve 3.a 4.pádu (ich, mir, mich)
4. podmiň. tvar od slovesa haben- časování
5. skloňování příd.jmem (der nette Lehre, ein netter Lehrer)
6. slovosled po spojkách WEIL a DASS (i v kombinaci se způsob. slovesem)
7. rozkaz. způsob- jednomu, více lidem, vykání (včetně sei!. seid! seien Sie!)
slovíčka lekce 26-29 (viz PS)- žák si vylosuje 15 slovíček
Požadavky na zkouškový týden červen 2022 - KNJ / Loubková Kateřina Mgr.
Žák si vylosuje 1 ze 3 témat a mluví k němu 5 min., předchozích 10 min bude mít na přípravu- poznámky v bodech
1. vyprávět libovolnou pohádku v perfektu
2. Essen und trinken, meine Essgewohnheiten, im Restaurant, Kochrezepte
3. Meine Ferien (Ausflüge, Reisen, Ferienjob, Veranstaltungen, an denen ich teilnehme)
Požadavky na zkouškový týden leden 2022- NJ / Loubková Kateřina Mgr.
Žák vypracuje při přípravě před samotnou zkouškou test asi na 20 min., který bude souhrnem probraného učiva od září 2021. Při zkoušce bude učitel s žákem vypracované úlohy konzultovat
probrané učivo- viz učebnice a školní sešit
1. slovní zásoba 23., 24. a 25.lekce
2. Předložky in, im, am um (u měst a států, měsíců a ročních období, dnů v týdnů a částí dnů, u časových údajů)
3. přivlastňovací zájmena v 1., 3., a 4. pádu (mein, dein, sein, ihr, unser, euer, ihr/Ihr)
4. osobní zájmena v 1. 3. a 4. pádě (er, ihm, ihn...)
5. předložky se 3. pádem (aus, bei, mit, nach von, zu, gegenüber)
6. předložky se 4. pádem (durch, für, gegen, ohne um)
7. skloňování členů v 1., 3. a 4. pádě (der, dem, den, die, der, die, das, dem das, die mn.č, den + n, die)
8. předložky se 3. a 4. pádem ( in, an, auf, neben, zwischen, über, unter, hinter, vor)
9. perfektum- min. čas- pravidelných (př. malen, spielen, kaufen) a nepravidelných sloves (gehen, stehen, sprechen, lesen- viz seznam vzadu v sešitě), slovosled ve větě
10. časování způsobových sloves (dürfen, können, mögen, müssen, sollen, wollen, wissen) a slovosled ve větě
11. stupňování přídavných jmen a příslovcí (viel, mehr, am meisten)
12. slovosled ve větě po spojkách deshalb a denn
Požadavky na zkouškový týden leden 2022- konverzace NJ / Loubková Kateřina Mgr.
Žák bude mít 10 minut čas na přípravu, aby si zapsal heslovitě body, ke kteým bude u zkoušky mluvit. (Vylosuje si jedno z pěti probraných témat a bude o něm mluvit německy zpaměti)
Každý žák má možnost do konce roku 2021 zasílat vyučujícímu na email ke kontrole téma v elektronické podobě
1. téma - Ich und meine Familie- cca 30 vět (jméno, narození, bydliště, rodina, škola, koníčky, plány do budoucna)
2. téma- Meine Stadt (žáci se opřou o text, kdy vymýšleli reklamu na město Varnsdorf, či jiné město, kde žijí, a téma rozšíří na 30 vět)
3. téma .- Feiertage un Feste im Herbst (žáci shrnou všechny zadané referáty, ke každému podzimnímu svátku řeknou cca 5 informací)
4. téma- Advent und Weihnachten (mohou mluvit zprvu obecně a poté konkrétně, jak slaví tyto svátky v rodině, cca 30 vět)
5. téma - Das Rübe Märchen (žák bude vyprávět celou pohádku, viz sešit nebo jakákoliv jiná verze na internetu)
G4 - Hv - 14. 6. - 18. 6. / Jirchářová Zuzana Mgr.
G4 - Hv - 14. 6. - 18. 6.
Všechny neodevzdané práce doplňte a vložte do Google učebny do neděle 20. 6.
G4 - NJ - 14.6. - 18.6. 2021 / Moňaková Kateřina
15.6. Meet
18.6. Meet
Opakování učiva (předložka zu, minulý čas -preteritum, perfektum, osobní zájmena 3.p, zápor)
G4_M_14. 6._ 18. 6. / Málková Kamila Ing.
Milí žáci,
posílám vám přehled učiva na období 14. 6. až 18. 6. Pracujte na zadání úkolů poctivě a samostatně.
DOMÁCÍ PŘÍPRAVA:
Zadáno v online hodině 15. 6.
15. 6. ON-LINE VÝUKA:
A. Povrch jehlanu - síť jehlanu
B. Objem jehlanu
C. NOVÉ: Řešení úloh - povrch a objem jehlanu
18. 6. ON - LINE VÝUKA:
Navázání na předchozí ONLINE hodinu
A. Povrch jehlanu - síť jehlanu
B. Objem jehlanu
C. NOVÉ: Řešení úloh - povrch a objem jehlanu
G4_CH_14. 6._ 18. 6. / Málková Kamila Ing.
Milí žáci,
opět zase distančně. Tak vám posílám přehled učiva na období 14. 6. až 18. 6. Pracujte na zadání úkolů poctivě a samostatně.
14. 6. ON-LINE VÝUKA:
A. Organické + anorganické názvosloví
B. OPAKOVÁNÍ: Monosacharidy, disacharidy
D. NOVÉ: POLYSACHARIDY str. 71 - 74 + TUKY
17. 6. DOMÁCÍ PŘÍPRAVA:
Zadané otázky: č. 10 - 14
Zadané otázky: č. 15 - 18